MALAYSIA NEGARA PELIK BERTUANKAN SI HAPRAK MAHATHIR???

Sejak 20 tahun Mahathir@Haprak menjadi Ketua Negara Malaysia……??? Bermacam-macam perkara pelik berlaku…dan ia telah menjadi satu kewajipan dalam sejarah pemerintahan regim zalim Si Haprak Presiden UMCINO ini. 20 tahun si Haprak sekor ni menjadikan Malaysia ini milik peribadinya…:- kita ingat kembali kepada sejarah politiknya ……????

1. 1969 si Haprak ini adalah dalang utama tercetusnya tragedi 13hb.Mei.1969 ….. dan beliau telah menyalahkan Almarhum Tunku Abd.Rahman kerana asyik berjudi dan berkawan dengan orang cina sehinggakan orang Melayu di pijak-pijak oleh kaum cina.

2. Buku " DELIMA MELAYU" yang ditulis oleh Si Haprak Mahathir …. Secara terang-terang menghina dan memperlekeh bangsa Melayu serta raja-raja Melayu…dan ia telah diharamkan pengedaranya oleh Almarhum Tunku Abdul Rahman… kerana Almarhum tahu jika buku ini dibenarkan pengedaranya .. nescaya orang Melayu akan terus menuju kehancuran akibat pengaruh songsang apa yang ditulis oleh sihaprak Mahathir@Mahafiraun ni.

3. Almarhum Tengku Abd Rahman tahu … jika dia tidak pecat Si Haprak Mahathir@Mahafiraun dari keahlian UMNO … nescaya UMNO telah musnah dizaman Almarhun Tengku dan Allahyarham Tun Razak lagi…. Kerana Si Haprak MAhathir@Mahafiraun adalah pemusnah UMNO dan orang Melayu serta pengkhianat Negara. Tapi sayang seribu kali sayang Datuk Harun Idris telah melakukan kesilapan besar kerana membawa kembali Si Haprak sekor ni kedalam UMNO…hasilnya hari ini UMNO telah jadi UMCINO (B).

4. Bagaimana si Haprak ini mengunakan pelajar IPT dalam isu BALING .. dan DSAI dijadikan mangsa sebagai usaha Si Haprak ini untuk merampas kuasa dari Allahyarham Tun Hussein Onn…dan Si Haprak adalah pengasas DEMONTRASI PELAJAR di Malaysia apabila beliau menjadi Menteri Pendidikan …dan beliau adalah pencadang AUKU terhadap pelajar IPT….punyalah cantik sekali permainan kotor si haprak sekor ni. Sehinggakan Penyata Razak dan Penyata Rahman telah diubah-suai serta diketepikan oleh sihaprak sekor ni.

5. Si Haprak sekor ni telah berjaya dalam sandiwaranya menyingkirkan Allahyarham Tun Hussein Onn dari jawatan Perdana Menteri secara halus…kerana Si Haprak Mahathir tahu orang Melayu itu memang bodoh serta dungu akibat subsidi dan gula-gula manis ahli politik UMNO sejak dari dahulu lagi…. Kalau dibunuh sekalipun Allahyarham Tun Hussein masa itu .. orang Melayu akan menjadikan dia seorang wira …… begini liciknya perangai Si Haprak Mahathir@Mahafiraun memesongkan minda orang Melayu Islam.

6. Peristiwa MEMALI satu tragedi sadis buat pejuang ISLAM …. Si haprak Mahathir telah memerangkap Tan Sri Musa Hitam dalam agenda pembunuhan bersiri olehnya ….sebagai bekas pelajar sekolah CIA di Amerika … misi Si Haprak ini adalah satu .. musnahkan pejuang ISLAM …. Walaupun ibu-bapa atau anak sendiri…jadi TRAGEDI MEMALI titik permulaan penghapusan gerakan ISLAM di Malaysia….dan Almarhum Tuan Guru Ibrahim Libya dan anak muridnya dijadikan kambing hitam oleh Si haprak Mahathir dan diwaktu yang sama Tan Sri Musa Hitam pula dijadi mangsa tangan kotornya.

7. Kejayaan Mahathir@Mahafiraun mengharamkan UMNO (lama) dan menjadikan Ku Li sebagai kambing hitamnya akibat pembubaran MNO (lama) ….. Si Haprak telah menjadikan UMNO (baru) sebagai milik peibadinya …. Tak kurang dari 20 kali pindaan perlembagaan parti telah dibuat sejak si haprak sekor ni jadi Presiden .. agar ia bersesuaian denga kehendaknya… jadi kini UMNO ITU MAHATHIR … MAHATHIR ITU UMNO…. Maka ahli UMNO sekarang adalah hamba sehaya kepada Si Haprak Mahathir yang memang bercita-cita besar menjadikan orang MELAYU yang bangang serta dungu didalam UMNO itu sebagai hamba sehayanya.

8. Apabila Raja-Raja Melayu berjaya dijadikan Pak Turut kepada si haprak .. dengan meminda kuasa raja-raja Melayu dalam perlembagaan Malaysia … maka kini RAJA yang sebenarnya adalah kuli kepada Si Haprak Mahathir@Mahafiraun …. Dan akhirnya DYMM Yang Di Pertuan Agung dan Sultan Melayu adalah pesuruh kepada titah perintah Maharaja Haprak dari spesis T-REX yang laparkan darah orang MELAYU ISLAM.

9. Rancangan Malaysia ke 5 sehingga ke 8 telah dipinda bersama DEB mengikut acuan dan cita rasa Si Haprak Mahathir …?? Kroni…keluarga..anak-anak…sahabat dan pengampu perlu diberikan keutamaan dalam apa jua projek dan tender….!!!!! Kemegahan dan kemewahan perlu di tonjolkan … berbelanja mewah dan boros menjadi mazhab utama .. nama dan kuasa penting .. . maruah dan harga diri adalah peradapan kuno dan ketinggalan zaman…???? Yang pentingnya segala khazanah Negara perlu difaraitkan segera sebelum disonglap oleh orang lain dalam sistem pengswastaan agensi kerjaan serta tender-tender amanah rakyat diswastakan kepada syarikat kroni untuk mengaut keuntungan .. dan apabila rugi .. rakyat marhaen akan diarah menanggung serta membayar segala hutang -piutang diperompak tajaan Si Haprak Mahathir@Mahafiraun.

10. Segala kerenah dan kehendak Si Haprak pantang sekali disanggah …. Siapa yang menyanggah akibatnya amat perit sekali …. Lihat bagaimana DSAI disingkirkan serta diaibkan…. " LIWAT " dan " RASUAH TANPA WANG " ….. tragedi 2 Sept.1998 dan 20 Sept.1998 telah menjadikan DSAI WIRA RAKYAT …. Dan Si Haprak Mahathir adalah musuh rakyat marhaen…. Si Haprak ini tidak peduli… apapun terjadi segala kemahuanya perlu dituruti…nafsu serakahnya tak boleh dihalang…. Kalau dihalang…lihat DSAI hari ini .. disiksa dan mahu dibunuh secara perlahan-lahan dalam usaha sihaprak melengkapkan skrip pembunuhan bersiri terhadap pejuang ISLAM.

11. Al-Arqam .. gerakan ISLAM yang begitu terserlah tahun 80an dan 90an…ia dijadikan kumpulan kambing hitam oleh regim zalim si haprak….apabila unit khas SB dikerahkan untuk memusnahkan serta memesongkan aqidah pengikut Al-Arqam dengan menjadi ahli palsu dalam Al-Arqam .. akhirnya skrip pembunuhan bersiri terhadap perjuangan Islam telah menjadikan Al-Arqam sebagai mangsa seterusnya.

12. Dadah dan arak …. Telah menjadi mazhab sejati buat anak muda di era Si Haprak … tanpa dadah dan arak …. Generasi Muda era Haprak Mahathir akan kaku serta mati ….. dan akhirnya orang MELAYU yang menjadi musuh utama Si Haprak adalah pelanggan utama DADAH dan ARAK … lebih kurang 70% pelangganya adalah orang MELAYU……maka skrip pembunuhan bersiri orang Melayu Islam mula menunjukkan hasil yang terbaik sejak Si Haprak menjadi Perdana Menteri.

13. Gejala Sosial… bohjan & bohsia,,,buang bayi…sembelih anak & isteri…. Murtad….video game haram…video lucah dan cetak rompak…dll…adalah VIRUS YANG MUNCUL DI ERA PEMERINTAHN SI HAPRAK MAHATHIR@MAHAFIRAUN ……… memang sesiapapun tidak boleh menafikanya … walaupun seekor anak kucing yang baru dilahirkan oleh ibunya…..???? kerana gerakan pemusnahan rakyat dan bangsa Malaysia benar-benar mahu dipertingkatkan oleh YAHUDI … dan Si Haprak Mahathir adalah pengikut YAHUDI yang setia ….. dan dia adalah orang yang amat bersesuaian sekali untuk melaksanakan misi khas ini.

14. Judi /Arak / Dadah / Pelacuran / Rasuah / Politik Wang / Liwat / Zina / Murtad / Bunuh / Rogol / Pecah Amanah / Salah Guna Kuasa / dll …. Adalah perbuatan dan ikutan rakyat Malaysia di ERA PEMERINTAHN SI HAPRAK ….. tanpa perkara diatas ia akan menjadi " AUR TAK BERTEBING " atau " LAGU TANPA IRAMA " … lebih-lebih lagi kepada ahli UMNO@UMCINO (BARU) … tanpa politik wang dan wanita …. Perjuangan mereka sia-sia belaka…. " No money & women no talk beb  " .. budaya sonsang yang diterapkan untuk melalaikan serta memusnahkan orang Melayu Islam oleh Si Haparak dan kuncu-kuncunya.

15. Di Era Pemerintahan Si Haprak Mahathir@Mahafiraun ….. ISU DEMI ISU berskrip di bangkitkan serta dihidangkan kepada rakyat marhaen …… Tragedi Ratu Cantik di Selangor …. Tragedi Pub Di Selangor … Tragedi Sauk…. Tragedi Guar Gempedak …. TragediYB Joe Di Lunas…. Tragedi Rompakan Militan Islam di PJ……Peristiwa DSAI ……. Tragedi DTC …. Tragedi Menteri Besar Curi Anak Sultan …. Tragedi Menteri Besar Sapu Adik Ipar … Black Metal & Black Mental ………..Ajaran Sesat……. Aqidah Terpesong……….Tragedi dan perbagai tragedi yang telah telah diskripkan oleh perunding imej kerajaan Barisan Nasional yang berbangsa YAHUDI…sehinggakan orang Melayu terkedu kaku dengan sandiwara permainan kotor si haprak sekor ni…..tanpa mampu menyanggah dan menafikan segala jalan cerita tipu-bontan si haprak Mahathir@Mahafiraun.

16. Kalau 3 Perdana Menteri terdahulu … nak dengar perkataan BILLION amat susah sekali … tetapi di era Mahathir@Mahafiraun ….. JUTA dan BILLION…. Kanak-kanak baru belajar bercakap pun dah faham… yang lebih canggih lagi satu perkataan baru telah di perkenalkan iaitu TRILLION di era Si Haprak … fuuuh … TRILLION … rasa-rasanya sampai hari ini pun orang tua dalam UMNO tak tahu apakah itu TRILLION ….???? Agaknya …. Cuba teka … apa dia orang cakap … apa makna sebenarnya TRILLION tu.. Tanya sendiri kat dia orang …. Baru tahu jawapanya…..???

17. Seorang Anak Melayu Islam … Allahyarham Tan Sri Yahya … telah berjaya membeli Syarikat Lotus Di Englang .. dan menjadikan DRB-HICOM bergerak maju melalui kepakaranya … tetapi ia terbabit sebagai mangsa pembunuhan bersiri regim YAHUDI …… dan hilanglah satu mutiara orang Melayu di Malaysia ….dan seorang lagi Mutiara anak Melayu yang berjaya Tan Sri Tajuddin ( SIRIM & TNB ) … bukannya Tajuddin Ramli (MAS) yang merompak harta rakyat…. Ia sekurang-kurangnya berjaya diselamatkan dari serangan maut ragim YAHUDI yang berwakilkan Si Haprak … alhamdullilah ia masih selamat sehingga hari ini … walaupun terus diburu oleh puak-puak YAHUDI Laknatullah.

18. Indah Water…. MAS …… RENONG …Bakun…..PERWAJA…… telah difaraitkan kepada kroni …. Tetapi hutang dibayar oleh rakyat marhaen ….. perbuatan bodoh para pemimpin kerajaan BN …… yang tak sudah-sudah nak menyusahkan rakyat marhaen …. Yang kaya-raya dua tiga kerat … tapi yang papa berjuta….???? Orang Melayu dalam UMNO (Baru) tidak pernah faham perkara ini…kerana mereka lalai dengan kemewahan yang sedikit telah difaraitkan kepada mereka .. baja subsidi…. Kain subsidi…beras subsidi …..dan bermacam-macam subsidi lagi sehinggakan binipun dapat cara subsidi.

19. Wang Royalti jadi Wang Ehsan …. Kamus baru DBP mengenai makna perkataan dalam Bahasa Melayu … tetapi zaman Si Haprak .. ia tak mustahil …. Bahasa asal Melayu "BAKU" pun boleh dimahsuhkan kerana ia di perkenalkan oleh DSAI … inikan pulak royalti kepada ehsan. Kalau salah cakap di zaman Si Haprak ni …silap-silap di ISAkan di Kamunting … kes naya jadinya….macam EZAM dan rakan-rakan….?????? Kini bahasa Melayu boleh diubah suai mengikut cita-rasa dan kehendak si haprak …… contoh terbaharu Allah menjanjikan syurga buat orang ISLAM YANG SEJATI … ia telah tercatit dalam Al-Quran … alih-alih Sihaprak kata masuk PAS boleh Masuk Syurga … habis satu dunia kecoh … kerana PAS berjanji pada ahlinya ganjaran syurga jika menjadi ahlinya…..???? punyalah bengap penafsiran ahli pengikut si haprak ni…… orang PAS berjanji kepada ahlinya sesiapa yang menuruti segala arahan Allah dan rasulnya akan dijamin syurga di akhirat nanti … bukanya jadi ahli PAS pasti dapat masuk syurga ….. tetapi dasar dan asas perjuangan PAS adalah berlandaskan Al-Quran dan Al-Hadis …. Jika ahlinya mengikuti kedua-duanya Insya-Allah syurga ganjaranya. Itupun si haprak dan pengampunya tak faham-faham lagi …. Macam mana amalan nak diterima jika kita hidup dengan dosa dan noda .. biar sembahyang 100 waktu dan berpuasa setiap hari…mustahil amalan kita diterima dijika tidak ikhlas dan memakan benda-benda haram lagi kotor… ini yang ahli UMNO dan Presidenya wajib faham…barulah boleh cakap kalau nak memperlekehkan ISLAM … jangan sebut Rasullulah tak cukur janggut kerana tak de pisau cukur Gillet….??? Cakap jangan ikut sedap aje…..???.

20. Hingland Tower …. Genting Sempah … Pulau Besar …. Pulau Sipadan … Virus JE….. Aedes…..dll lagi tragedi ciptaan allah swt…. Kenapa ia begitu ketara berlaku dizaman Si Haprak …. Adakah ia secara kebetulan aje … masakan pokok begoyang tanpa angina….??? Allah swt itu maha berkuasa lagi mengetahui….. tidakkah ia menjadi pengajaran dan amaran buat kita semua … tak mahukah kita muhasabah diri ….. dimanakah punca ia berlaku kini …. Kenapa ia tidak berlaku dahulu … adakah Allah swt saja suka-suka mendera umat Muhammad …. Atau Umat Muhammad sendiri yang suka mendera diri mereka sendiri kerana mahukan DUNIA dan meninggalkan AKHIRAT…….???????????

Apakah tidak cukupkah lagi rakyat marhaen untuk menilai serta bahawa SI HAPRAK MAHATHIR telah menjadikan MALAYSIA INI PELIK ………?????? Apakah kita masih menunggu diri dan keluarga kita dijadikan kambing hitam oleh Si Haprak dan kuncu-kuncunya baru kita sedar dari alunan mimpi indah akibat buncit perut makan harta anak yatim dan rakyat marhaen…..???

Apakah 20 tahun itu tidak cukup untuk kita mengatakan Si HAPRAK itu adalah musuh utama MALAYSIA … dan dia adalah pengkhianat terhadap rakyat dan bangsa Malaysia….. apakah kita mahu menunggu lagi 100 tahun lagi baru kita sedar selama ini kita bodoh dan diperbodoh kerana mengikut telunjuk Si Haprak yang tak pernah jemu-jemu untuk memusnah ISLAM dan rakyat Malaysia……..????

TEPUK DADA TANYA IMAN….????? Apakah arah tujuan anda hari ini…. ISLAH KEARAH ISLAM atau ISLAM itu adalah ibarat pakaian sehaja.

Allah Hu Akbar…!!!! Allah Hu Akbar…..!!!! Allah Hu Akbar…..!!!!!
Reformasi…..!!!! Reformasi……!!!! Reformasi……!!!!!

Rakyat Di Jajah UMNO@BN  (RDJU) - 30/7/2001.
REFORMASI & ISLAH
KE ARAH MALAYSIA YANG ADIL

Jumlah pembaca:orang