Wakil Rakyat UMNO yang biadap dan celaka......

Di Tasik Bera di Temerloh ahad yang lepas, di pelancaran 'Jihad Ala Umno', Pemimpin UMNO yang juga wakil rakyat UMNO, Shaharuddin Moin telah mengeluarkan satu ucapan yang berbaur hasutan.

Dia telah mengarahkan ahli umno supaya menumbuk saja mana ahli atau penyokong pembangkang. Dan dia juga mengingatkan ahli Umno supaya jangan percaya sangat kat parti komponen BN iaitu MCA dan MIC!.

Apa dia ingat Malaysia ini kamu yang punya ke?. Ikut sedap je nak tumbuk orang!. Oiiiiiiiiiii....... kalau kat si tua kutuk Mahathir sorang tu pun awak takut jangan nak berangan nak tumbuk orang lain yang tak sokong awak. Penyokong BA sudah terbukti keberanian mereka. Kalau awak ajak kitaorang bertumbuk pun kitaorang malas nak layanlah.....perangai macam budak-budak!. Lagi pun jatuhlah standard kitaorang nak bertumbuk dengan pondan-pondan siam!. Takde kelas lansung.

Tak tau apa nak jadi dengan pemimpin Umno sekarang ini. Pengamal budaya samseng. Samseng kampung dusun. Pirahhhhhhhhhhhhhhhh. Bunuh, tumbuk, fitnah, rasuah dah jadi budaya kebanggaan. Masa ada kuasa ini bolehlah awak berselindung di balik kekuasaan awak tu. Tapi bila awak dah takde kuasa, tau lah awak tinggi rendahnya langit.

salam reformasi total

Penguasa